PEMBELIAN

Untuk mendapatkan KAPSUL HALIA

sila

sms: 0142914693 (safra) atau

emel : safrayusoff@gmail.com

Pembayaran adalah melalui maybank, cimb, atau western union

maybank

cimb

WU Logo CMYK

29 Responses to “PEMBELIAN”

  1. reen May 6, 2008 at 1:55 pm #

    10 PETUA PERCUMA
    thanks

  2. jamilah March 13, 2009 at 1:48 pm #

    petua muka pigmen bagaimane handak hilang kan

  3. swathi March 15, 2009 at 6:59 am #

    it’s a superrrrrrrrrrrr

  4. norizwanie lokeman March 16, 2009 at 8:13 am #

    salam…saya nak petua buang ketuat dan petua nk kempis kan perut.kalu boleh saya pun inginkan petua untuk putihkan kulit

  5. Dk.Vivie Nylea Jazline March 27, 2009 at 3:10 am #

    saya ingin mendapatkan petua kecantikan unutk diri saya, saya cemburu melihat perempuan yang kulitnya terlalu putih dan gebu.. Walaupun saya mempunyai kecantikan yang sempurna, tetapi warna kulit saya kurang memuaskan keran warna kulit saya kuning langsat. Saya harap agar mendapat petua untuk cantik yang lebih lagi..

  6. dieda March 29, 2009 at 11:19 am #

    nak petua untuk kecantikan muka

    • ana October 6, 2010 at 7:32 am #

      nak…

  7. qivvy April 7, 2009 at 8:22 am #

    sy nk tau petua menambahkan brat bdn,
    meghlangkan parut jrawat,
    menegcilkn pori muka,
    melruskn rambut,
    n ape2 aje ptua tradisionl yg best dn mudah d amalkan..
    thnx…

  8. sheik azmi April 21, 2009 at 12:14 pm #

    nak petua kecantikan untuk perempuan dan petua untuk kempiskan perut

  9. ayu April 29, 2009 at 1:20 am #

    saya mahu petua-petua kecantikan dihantar ke email saya

  10. solehah binti hassanhassan April 29, 2009 at 2:39 am #

    saya sangat berminat untuk mendapatkan petua ini.Saya akan cuba untuk mengikuti petua yang diberikan….

  11. Melly May 6, 2009 at 2:17 am #

    THANKS

  12. jane May 12, 2009 at 2:48 pm #

    harap dapat merubah imej saya

  13. nida May 13, 2009 at 7:52 am #

    thanks petua2 yg bagus tu..

  14. krool May 23, 2009 at 4:07 am #

    bagai mana cara nk m’hilang kan bulu2 yang tdpat d muka.terutama di pipi..dan cra untuk mngurangkan or mhapuskan terus janggut yg tumbuh dengan cepat dan lebat

  15. iryan syah May 23, 2009 at 2:58 pm #

    asyik

  16. fanny john May 30, 2009 at 7:24 am #

    can i hv the ebook pls. tq. : )

  17. arfah June 20, 2009 at 8:42 am #

    salam.sy kat sabah hanya ada bsn. jadi blh tak kalau beli bank in kat akaun bsn anda

  18. MARIA June 23, 2009 at 9:50 am #

    HAI… boleh xantr kn petua2 yang mudah tuk saya ikuti pd email sy???tutama tuk hilgkn jeragat n lurus kn rmbut…leh x???

  19. sofia July 2, 2009 at 6:49 am #

    saya inginkan petua kempiskan perut….dan membuang lemak di bahagian perut bawah

  20. ATIEN AZIERA July 25, 2009 at 7:14 am #

    sy nk petua psl hlangkn jrawat dan prut jrwat serta cara2 nk lngsingkan bdan..

  21. nnana August 20, 2009 at 1:20 am #

    ada x petua mcm ne nk kecilkn muka or kuruskan pipi??
    tlg send kat email sye yer..
    thanx a lot..

  22. Normala November 9, 2009 at 11:07 pm #

    Berikan saya petua untuk menghilangkan jeragat, mengecilkan pori di muka dan muka saya ni nampak kusam dan tak bermaya. Yang jeragat tu dah puas saya cuba produk yang dijual tapi jeragat tak mahu juga hilang, muka saya terlalu sensitif, jadi kalau ada petua tu E – mail lah dekat saya.

  23. alin January 8, 2010 at 7:08 am #

    saya nak hilangkan parut jerawat..xnak ada kesan2 parut lama lagi…smbil tu nak haluskan pori2 yang terbuka kat muka…

  24. marysya March 31, 2010 at 4:30 pm #

    xde ke petua nk gemokkn bdn??????mkn byk still sme je…

    • safrayusoff October 11, 2010 at 12:53 pm #

      nk kuruskan ja ada..🙂

  25. nadiya April 27, 2011 at 7:58 am #

    sye nk petua cm ne nk haluskn pori2 yg terbuka kt muka dismping tu bleh haluskn muka..=)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: